poniedziałek, 21 listopada 2011

Co czytam...

Dzisiaj bardzo krótko, bo mam bardzo niewiele czasu...

Ostatnio jak szalona czytałam książki. Przez moje ręce przewinęły się takie pozycje jak:

1. Eve Green - rewelacja spod pióra Susan Fletcher (w oryginale)
2. Taken - świetna książka Thomasa H. Cook'a (w oryg.)
3. Koszmarny Karolek i klątwa mumii - Francesca Simon (w oryg.)
4. Koszmarny Karolek i tajny klub - Francesca Simon (w oryg.)
5. W dolinie Muminków - Tove Jansson (po ang.)
6. Przed świtem - Stephenie Meyer (w oryg.) nie wiem czy już o tym nie pisałam?!!

Teraz natomiast błądzę między dwiema książkami:
1. dziewiątą część z serii kobiecej agencji detektywistycznej - A.McCall Smith (w oryg.)
2. W pozycji horyzontalnej - Chelsea Handler (po pol.)

Okej, to wszystko. Zmykam... pa.

3 komentarze:

  1. Chwilę mi zajęło, zanim zrozumiałam, że Koszmarny Karolek to Horrid Henry. :-)

    Na Kanapie pojawiła się już Twoja nowa książka: http://nakanapie.pl/forum/ksiazki/2367/cheeky-elf-i-poszukiwania-zaginionego-elfiego-skarbu-maria-izabela-fuss-patronat-nakanapie-pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, naprawdę?!! Już wchodzę na kanapę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj faktycznie! Serwis nakanapie.pl ogłosiło już patronat nad moją książką :)

    co do Henry'ego - jakoś nie pasuje mi ten polski tytuł - chyba z przyzwyczajenia do Henry'ego :)

    OdpowiedzUsuń