środa, 25 stycznia 2012

Cheeky Elf czeka na swojego właściciela!

Cieszę się, że otaczają mnie wspaniali ludzie (tacy jak Długopisarka), którzy wspierają mnie, udzielają się na moim blogu i dobrze mi radzą. Dziękuję z całego serca!

Oto informacja z ostatniej chwili (znaleziona przez Długopisarkę!):

Marysiu, dobra nowina - Twoja książka znalazła się na półce Kanapy i czeka na swojego recenzenta: http://nakanapie.pl/rozdajemy-ksiazki


Ogłaszam więc, że serwis nakanapie.pl szuka właściciela mojej książki o Cheeky'm Elfie.

Oto adres, na który warto wejść i poprosić o Cheeky'ego Elfa:
http://nakanapie.pl/rozdajemy-ksiazki


Życzę powodzenia! Walka o jeden egzemplarz trwa do 31.01. Warto więc się pośpieszyć!

6 komentarzy:

  1. Oj, ciekawe komu przypadnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że czekam na inną od nich... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie martw się, kochana! Może wkrótce nadarzy się szansa...

      Usuń
  3. Możliwe, że będzie jeszcze jedno rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję coś na 5 marca, więc śledźcie mojego bloga, a może pojawi się następna okazja otrzymania książki (tym razem z autografem!) x

      Usuń