wtorek, 17 stycznia 2012

Blogerzy Książki Piszą - moje opowiadanie

Przez kilka tygodni męczyłam się nad opowiadaniem, które przeznaczone jest na projekt Blogerzy Książki Piszą! Dzisiaj postawiłam ostatnią kropkę i wystukałam na klawiaturze sześcioliterowe słowo KONIEC. Potem je wydrukowałam i pojechało ono razem ze mną do przyjaciółki. Kilka poprawek zostało wprowadzonych przez mojego "prywatnego korektora" ;), któremu dziękuję z całego serca!

Teraz czas na mojego drugiego korektora i opiniodawcę, Długopisarkę, która namówiła mnie do wzięcia udziału w tej zabawie...

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za zaufanie! Mam nadzieję, że moje uwagi się przydadzą. Zaraz zabieram się za czytanie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za pomoc i rady! :) Czekam na Twój komentarz...

      Usuń