niedziela, 1 stycznia 2012

Podsumowanie roku 2011

Rok 2011 nie należał do najbardziej udanych, ale nie mogę też powiedzieć, aby zaliczał się do tych najgorszych! Powiedzmy więc, że 2011 był rokiem przeciętnym.

Wyliczę pięć najlepszych momentów, które udało mi się przeżyć w starym roku oraz pięć najgorszych.

Oto one - najlepsze (kolejność przypadkowa):
1. wydanie książki "Cheeky Elf i tajemnicze zniknięcie świątecznego drzewka"
2. wydanie książki "Cheeky Elf i poszukiwania zaginionego elfiego skarbu"
3. podpisanie umowy na angielską książkę
4. pierwsze urodziny mojego siostrzeńca
5. adopcja rosyjskiego chomika, Boba

Najgorsze (kolejność przypadkowa):
1. śmierć mojej królicy Beatrix
2. śmierć mojej koszatniczki Leanne
3. moja choroba
4. kradzież samochodu
5. odejście mojej przyjaciółki Ani z pracy (czuję się strasznie samotna)

Mam nadzieję, że następny rok będzie o wiele lepszy! Życzę Wam tego samego! xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz