wtorek, 8 stycznia 2013

Co za wstyd! Pomocy!

Dawno nie spaliłam się tak ze wstydu. Co za idiotyczna pomyłka. Czy zdarzyło się Wam kiedykolwiek zrobić coś głupiego/śmiesznego/żenującego - z powodu którego mieliście ochotę zapaść się pod ziemię? Proszę zostawcie swój ślad na moim blogu w postaci komentarza.

A teraz napiszę Wam co takiego dzisiaj zrobiłam, że będziecie mieli szansę pośmiać się do woli. Otóż, niedawno dołączyłam do serwera Prześlijprzepis.pl - nabrałam wielkiej ochoty na gotowanie, pieczenie, przygotowywanie nowych smacznych potraw.

Dzisiaj postanowiłam dodać zdjęcie (jestem przecież użytkownikiem portalu). Jako zdjęcie profilowe wybrałam zdjęcie mojej ślicznej suczki, Emilki (poniżej).


Problem w tym, że dodałam ją jako zdjęcie potrawy zamiast zdjęcie profilowe!

Teraz użytkownicy Przyslijprzepis.pl będą mieli niezły ubaw! Hmm...

5 komentarzy:

  1. piesek jest śliczny, ale na potrawę się nie nadaje :)

    p.s - moja córka ma na imię Emilia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam ze śmiechu :D
    Tak się zastanawiam nad moimi gafami, ale nic mi do głowy nie przychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa, taa... trele morele... pewnie pamiętasz, ale nie chcesz się przyznać! :)

      Usuń
  3. uff, na szczęście Pani Administrator zgodziła się na udostępnienie zdjęcia Emilki na przyslijprzepis.pl

    OdpowiedzUsuń