poniedziałek, 14 stycznia 2013

Następny roczek

Wszystkiego najlepszego chciałabym złożyć
mojemu kochanemu siostrzeńcowi Dylanowi
z okazji 3-ich-już-Urodzin!!!






Tutaj na zdjęciu z moją koszatniczką Marysią, której stuknęło już 6 latek (w grudniu).




Gdzie to życie tak pędzi? Jeszcze pamiętam, jakby to było wczoraj, jak Dylan spoglądał na mnie zza swojej pierwszej kołderki. Jeszcze pamiętam, jakby to było wczoraj, jak podarowaliśmy mu z moim mężem niebieskiego misia do przytulania (nawet nie wiesz, Dylan, ile sprawia mi przyjemność, kiedy ten niebieski miś towarzyszy tobie wszędzie gdzie wędrujesz). Jeszcze pamiętam, jakby to było wczoraj, jak po raz pierwszy nazwałeś mnie "auntie Marysoł" :). Jeszcze pamiętam... dużo pamiętam i obiecuję, że nie zapomnę!

Lovam Cię! xxx

2 komentarze: