poniedziałek, 27 lutego 2012

Cheeky Elf w dłoniach zwycięzcy!


Kilka tygodni temu na blogu Czytajmy Polskich Autorów ogłoszono konkurs, w którym do wygrania były 3 egzemplarze mojej drugiej części opisującej szalone przygody Cheeky Elfa. I oto w ciągu tygodnia pojawiły się odpowiedzi na moje konkursowe pytanie:

http://polscyautorzy.blogspot.com/2012/02/konkurs-z-maria-izabela-fuss.html

Miałam twardy orzech do zgryzienia, jeśli chodziło o wybranie trzech zwycięzców, bo wszystkie odpowiedzi mi się podobały. Wyłoniłam jednak szczęśliwców, do których dzień później wysłałam paczki z moją książką z dedykacją i małe upominki. :)

Doznałam szoku, kiedy kilka dni później pojawiła się nowa recenzja mojej książki na jednym z blogów:

http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/Cheeky-Elf-i-poszukiwania-zagi,2,ID454630614,n

Czytanie takich ciepłych, szczerych recenzji dodaje mi skrzydeł i chęci do dalszego tworzenia...

Życzę wszystkim próbujących swoich sił w pisaniu takich miłych komentarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz