sobota, 18 lutego 2012

Co czytam w lutym?

Pierwszy miesiąc roku 2012 za nami, a ja w końcu skończyłam czytać "Dziecko czarownicy" Celii Rees i następną część z serii kobiecej agencji detektywistycznej A.McCall Smitha! Z wielu powodów (zdrowotnych, osobistych i wydawniczych) zajęło mi to trochę więcej czasu niż z początku przypuszczałam...

Wracam jednak powoli do normalności (dzięki grupie ratunkowej! :)) i mogę wreszcie zacząć dalsze czytanie.


Oto książki między którymi teraz błądzę:

- druga część "Dziecka czarownicy", "Spadkobierczyni" C.Rees
oraz
- "Potęga podświadomości" J. Murphy

4 komentarze:

  1. a ja jeszcze dziś udam się na poszukiwanie zaginionego skarbu z Cheeky elfem:D:))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Czy to znaczy, że już masz książkę czy będziesz w posiadaniu? :D

      Usuń