poniedziałek, 6 lutego 2012

Mój e-book na wydaje.pl

Bywa, że główkuję nad tym "Co tu zrobić, aby nie zmarnować swojego potencjału do pisania". Są dni, kiedy odstawiam wszystko w kąt (laptopa zamykam na kłódkę, przybory do pisania chowam pod dywanem, a notatki wkładam pod łóżko) i płaczę, że nie mam pomysłów na książki i opowiadania.

A tu nagle... ni z tego, ni z owego... pomysł na nowe opowiadanie wpada mi do głowy!
Tak było też w przypadku "Przedświątecznej gonitwy".


To krótkie opowiadanie powstało jedynie w ciągu kilku godzin! Miało to miejsce pod koniec listopada, kiedy byłam na chorobowym. Pamiętam, że jak szalona stukałam w klawisze komputera, bojąc się, że pomysł sam ulotni się z mojej głowy, zanim zdążę go spisać. Uff! Na szczęście, zdążyłam!

Z początku miało to być opowiadanie na konkurs świąteczny zorganizowany przez portal wydaje.pl. Niestety nie udało mi się dołączyć do grupy szczęśliwców. Nic jednak straconego! Długo myślałam "Co by tu zrobić, aby podzielić się opowiadaniem z moimi Czytelnikami?".

Kilka dni temu zdecydowałam, że opublikuję "Przedświąteczną gonitwę" na stronie wydaje.pl (pomimo, że nie dostałam się na listę zwycięzców w grudniu 2011 roku), a cały zysk ze sprzedaży przekażę na Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Celestynowie!

Do projektu okładki zaangażowałam moją wspaniałą ilustratorkę Anetę Pawlikowską, która chętnie zgodziła się mi pomóc. I tak oto, powstała fantastyczna okładka do mojego krótkiego opowiadania.

Zapraszam do ściągnięcia fragmentu, a może nawet do kupna e-booka. Przypominam, że wszystkie pieniążki zasilą konto bezdomnych zwierząt!

Pozdrawiam! x

2 komentarze:

  1. Pomogę wszystkim i wstawiam link :-)

    http://wydaje.pl/ebooks/show/647/Przedswiateczna-gonitwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzęta dziękują! Każda pomoc mile widziana! xxx

      Usuń