czwartek, 23 lutego 2012

Fuzz w Waterstones w całej Wielkiej Brytanii

Witam Was serdecznie!

Mam kilka newsów dla Was - dzisiaj jednak podzielę się TYLKO jedną informacją, więcej w sobotę, kiedy mam trochę więcej czasu na pisanie postów, dobrze?

Weszło to u mnie w nawyk, że codziennie otwieram google.com i wpisuję kluczowe słowa takie jak: "Cheeky Elf. Maria Izabela Fuss" i "Fuzzy Buzzy. Maria Fuss", a wtedy wyskakują na ekranie komputera różne informacje dotyczące moich bohaterów. W ten sposób trafiłam na pierwszą recenzję o Cheeky'm Elfie napisaną przez kochanego Bujaczka lub dowiedziałam się, że Fuzz (tak w skrócie nazywam mojego Fuzzy'ego) trafił na stronę Waterstones (największej sieci księgarń w Wielkiej Brytanii).

Sprawdźcie sami, jeśli nie wierzycie (oto ta właśnie informacja, którą chciałam z Wami podzielić):

http://www.waterstones.com/waterstonesweb/products/maria+fuss/the+story+of+fuzzy+buzzy/9025033/

Pozdrawiam i życzę miłego czwartku!

2 komentarze: