środa, 16 listopada 2011

Opisy z gazet cz.4

Po nowym roku będę miała dla Was miłą niespodziankę, nie tylko w postaci książek. Musicie tylko uzbroić się w cierpliwość i czekać na mój post. Obiecuję, że będzie się działo... i to nie mało! ;)

Chciałabym też przeprosić Was za brak czwartego numeru Newsletter Cheekylandia. Postaram się umieścić go w najbliższym czasie. Niestety ostatnio nie miałam czasu na spisanie nowinek z Krainy Elfów. Cheeky Elf jest bardzo wyrozumiałym elfem, więc mam nadzieję, że Wy też zrozumiecie, że trudno mi jest wydostać się spod sterty niedokończonych maszynopisów...

Na poprawienie Waszych humorów, umieszczam dziś czwartą część z "Opisów z gazet". Miłego czytania mojego artykułu z kwietniowego numeru Bramy, gazety prowincjonalnej Ziemi Kłodzkiej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz