wtorek, 15 listopada 2011

Opisy z gazet cz.3

Dzisiaj postanowiłam powrócić do "Opisów z gazet". Oto trzecia część:


Artykuł został opublikowany w lokalnej gazecie: Debatach Lądeckich w marcowym numerze i jest autorstwa pani Danuty Ossakowskiej, bibliotekarki z Lądka Zdroju. Przypominam, że dzięki uprzejmości i wielkiemu zaangażowaniu bibliotekarek z Lądka Zdroju i Kłodzka, w marcu 2011 roku odbyły się moje trzy spotkania z Drogimi Małymi Czytelnikami! Moje serdeczne podziękowania ponownie wędrują do Pań bibliotekarek!

2 komentarze:

  1. Bardzo miły artykuł. I 25 dzieci to sporo gości! Czy Twoje spotkania autorskie odbywają się także w księgarniach?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze kilka takich miłych artykułów :) W Nowym Roku mój angielski wydawca zaplanował kilka spotkań w księgarniach - to dla mnie całkiem nowe doświadczenie oj!

    OdpowiedzUsuń