niedziela, 9 października 2011

Aktualności "z radości czytania"

Wczoraj skończyłam czytać siódmą część o przygodach Mma Ramotswe i Mma Makutsi, czyli prościej mówiąc, Kobiecą Agencję Detektywistyczną. Więcej napiszę wkrótce...

Poza tym, jestem wciąż na etapie czytania czwartej części Zmierzchu oraz dwóch innych książek.

Będąc na urlopie (Chwała Bogu!), mam większe szanse na nadrobienie zaległości w czytaniu. Na mojej półce stoi kilkadziesiąt książek, które błagają mnie o przeczytanie. Kiedyś na pewno je przeczytam... hmm, chyba...

2 komentarze:

  1. W bibliotece jest pierwsza część Agencji, więc wkrótce (w moim słowniku "wkrótce" ma nieco inne znaczenie) zabieram się za czytanie.

    Baw się dobrze na urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  2. słowo 'wkrótce' ma wiele znaczeń w moim słowniku :) rozumiem co ono oznacza ;)

    ja niedługo zabieram się za ósmą część Agencji - już ją pożyczyłam z biblioteki :D

    OdpowiedzUsuń