sobota, 13 sierpnia 2011

Cheeky Elf jest smutny!

"Kiedy spiszesz moją następną przygodę?!!" zapytał mnie Cheeky Elf któregoś sierpniowego dnia.

Wzruszyłam ramionami i poczęłam stukać palcami w klawisze klawiatury, ignorując jego smutne spojrzenie. Niewiele miałam do powiedzenia na ten temat. Co mogłam mu powiedzieć? Przyznać się do tego, że na razie brakuje mi czasu na spisanie kontynuacji jego przygód?!! Byłoby to bardzo złe posunięcie - wiem jak by zareagował. Uch, ach! Spakowałaby swoje rzeczy, które walają się w każdym kącie mojego mieszkania i wróciłby do Krainy Elfów, skąd przybył. (Oczywiście prędko by wrócił!) Czasami pewne sprawy lepiej przemilczeć - chociaż przez jakiś czas!

W głębi serca było mi bardzo przykro - zawiodłam przecież swojego najlepszego przyjaciela.

"Kiedy zamieścisz trzeci numer Cheekylandia Newsletter na blogu?" dopytywał.
"Kiedy skończysz pisać historię o mojej przyjaciółce?" Kiedy, kiedy, kiedy...

Nie wiem. Po prostu - nie wiem... Czas pokaże kiedy. Wiem jedno - non stop jestem zajęta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz