poniedziałek, 19 grudnia 2011

Już blisko wydania

Opłacało się czekać - okładka do mojej angielskiej książeczki w końcu do mnie dotarła i jest boooooska! Już nie mogę doczekać się jak będę mogła ją zaprezentować na blogu Cheekylandia.

Angielska książka prawie już gotowa. Razem z wydawcą i grafikiem wprowadzamy już ostatnie zmiany - no wiecie, trzeba trochę ulepszyć... pewnie jak to w każdej bajce dla dzieci. :)

Tymczasem cieszę się z dwóch polskich książek, wydanych przez Novae Res i powoli zaczynam myśleć o przyjeździe do Polski w celu promowania mojej twórczości.

Oto książki, które już wydałam:


Pierwsza część Cheeky Elfa, wydana w lutym 2011 roku, nadaje się na prezent pod choinkę.


Natomiast druga część Cheeky Elfa, wydana w grudniu 2011 roku, to świetny dodatek do pierwszej części :)

4 komentarze:

  1. Będę wypatrywała tej daty i gdy zdradzisz miejsca promocji, to mam nadzieję, że uda mi się być :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Bujaczku - miło byłoby Cię poznać osobiście :)

    Mam nadzieję, że druga część Cheeky Elfa bardziej Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń