sobota, 11 stycznia 2014

Witam w Nowym Roku!

Hello! albo Hi! (po dlugich przemysleniach postanowilam przywitac sie w jezyku angielskim),

Przede wszystkim, mam nadzieje, ze u moich znajomych blogowiczow i Czytelnikow, wszystko uklada sie po mysli.

U mnie wszystko przewrocilo sie do gory nogami. Okrutny, nieprzewidywalny Los rzucil mnie na gleboka wode. Musialam stawic czola wielu problemom i zmienic wiele w moim zyciu. Niestety nie wszystko ulozylo sie tak jak na poczatku planowalam. Coz... Jakos trzeba zyc dalej...

Moja literacka kariera i prowadzenie blogu strasznie na tym ucierpialo. Przyznam, ze pisanie (czegokolwiek) to straszna udreka dla mnie! Zaprzestalam pisania ksiazek o Cheeky'm Elfie, Fuzzy Buzzy, blogu Cheekylandia, a nawet listow do mojej kochanej matuli.

Kilka razy probowalam jakos to zmienic. Z wielkim trudem napisalam nowa ksiazke dla dzieci (Uncle Lee's Circus) i wydalam jako e-book na Amazonie w Stanach. O tym napisze Wam nastepnym razem. Pare razy zabieralam sie za pisanie posta na moim blogu Cheekylandia, ale konczylo sie to niepowodzeniem.

Na szczescie, mialam ochote i czas na czytanie ksiazek. W 2013 roku przeczytalam 97 pozycji ksiazkowych, z czego jestem bardzo dumna!

Dzisiaj postanowilam spelnic jedno z moich noworocznych postanowien i powrocic do pisania. Oczywiscie moze zajac mi to troche czasu, ale warto sprobowac... Zaczynam od dzisiejszego posta na moim blogu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz