poniedziałek, 24 grudnia 2012

To znowu ja

Kochani blogerzy! Kochani towarzysze pióra i klawiatury! Wybaczcie moją długą nieobecność i milczenie! Uwierzcie - nie tak to planowałam.

Byłam chora... przez co zmuszona byłam do kilkumiesięcznego chorobowego w pracy, wyłączenia się z życia społecznego na Facebook'u i na Naszej Klasie oraz zaprzestania pisania książek i opowiadań. Jedyne co mogłam robić, to tylko czytać - dzięki czemu zasiliłam moją domową biblioteczkę!

Kilka dni temu zaczęłam ponownie myśleć o pisaniu. Nadszedł czas, aby znowu zająć się tym, co lubię najbardziej. Proszę, drodzy blogerzy, przyjmijcie mnie znowu do swojego grona, a Wy drodzy Internauci - odwiedzajcie mojego bloga i czytajcie wpisy.

Wesołych Świąt!!! xxx

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że będziemy! stęskniłam się;)
    Wesołych, spokojnych, ZDROWYCH świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się stęskniłam ;) Witaj z powrotem! ;*

    OdpowiedzUsuń