niedziela, 1 lipca 2012

Moje spotkania w Wielkiej Brytanii

Od kwietnia 2012 roku spotykam się z moimi Czytelnikami w różnych miastach w Anglii. W wolnych dniach od pracy podróżuję z miasta do miasta, rozmawiam z potencjalnymi klientami, rozdaję autografy, promuję Fuzzy'ego Buzzy'ego i zdobywam serca dzieci. Czuję, że w końcu żyję!

Zaproszenia na spotkania do księgarń codziennie napływają do mojej skrzynki mailowej. Niestety, czasami jestem zmuszona zorganizować spotkanie kilka tygodni naprzód.


Wyznam Wam, że zainteresowanie Fuzzy'm rośnie z każdym nowym dniem. Jestem mile zaskoczona!

Pracownicy największej sieci księgarń w Wielkiej Brytanii - Waterstones - są niezwykle mili, pomocni i strasznie jestem im wdzięczna za gorące przyjęcia.


Nie wspominając o rodzicach i dzieciach, które z prawdziwym entuzjazmem reagują na moje spotkania. Przepiękne ilustracje, stworzone przez graficzkę Paulinę Radomską-Skierkowską przyciągają oko Czytelnika!


Cóż więcej Wam mogę napisać? Sami spójrzcie na zdjęcia i oceńcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz