poniedziałek, 5 marca 2012

30-ste urodziny!

Dziękuję mojej blogowej koleżance, Długopisarce za pamięć. Faktycznie, dzisiaj obchodzę 30-ste urodziny... W ciągu paru dni opublikuję zdjęcie, na którym zobaczycie prezenty, które otrzymałam! Nie wszyscy zdążyli wręczyć mi podarunki... nieważne... ważne, że dostałam od nich życzenia... to wystarcza...

Dziękuję, kochani, że pamiętaliście!

Kocham Was wszystkich i mam nadzieję, że kiedyś odwdzięczę się Wam za słowa otuchy i rady, które mi udzieliliście... xxx

4 komentarze:

  1. Spóźnione ale szczere...
    Wszystkiego najlepszego! ;* Spełnia marzeń tych małych i wielkich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Bujaczku! Ps.Paczka do Ciebie została dzisiaj wysłana. Powinna być za tydzień u Ciebie, daj mi znać, okej? pa.

      Usuń
  2. Sto lat Marysiu!! Szczęścia i owocnego pisania, samych radosnych chwil i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń