czwartek, 7 lipca 2011

Newsy!

Nie uwierzycie?!! Ja też nie mogłam uwierzyć w to, że w końcu znowu zaczęłam pisać. LOL! Po pierwsze, dotyczy to posta na moim blogu. Po drugie, mojej książki. Jest też po trzecie, ale dotyczy to raczej Cheeky Elfa, nie mnie... jednak z wielką przyjemnością oświadczam w imieniu Cheeky Elfa, że powoli powstaje trzecia część jego przygód! Chwila, chwila... A gdzie podziała się druga? Jeśli dobrze liczę, między Jedynką, a Trójką, powinna znajdować się Dwójka. Proszę nie panikować! Już tłumaczę, druga część została już zaakceptowana przez wydawcę i rozpoczęto nad nią prace... Najpierw korekta, potem skład, moja akceptacja, i na samym końcu drukowanie.

Tyle ekscytujących chwil, że czasami nie mam czasu się dobrze nimi nacieszyć, bo już nowe pisanie i nowe obowiązki czekają na mnie!

3 komentarze:

  1. Oby jak najszybciej ukazała się druga część ;)
    Gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam taką nadzieję... Jednak najbardziej nie mogę doczekać się nowych spotkań z dziećmi :) Może jesienią...

    OdpowiedzUsuń